eyvah düşüyorum başvuru formu

eyvah düşüyorum başvuru formu,star tv eyvah düşüyorum başvuru formu,Eser Yenenler eyvah düşüyorum başvuru formu,eyvah düşüyorum katılım formu,star düşen yarışma başvuru formu

Eser Yenenler'in sunacağı 'Eyvah Düşüyorum' yeni yılda yeni Star'da başlıyor!

Eyvah Düşüyorum Yarışmasında Büyük ödül Tam 500.000 TL ...

Eyvah Düşüyorum Programında Yarışmacı Olmak İstiyorsanız başvuru formunu doldurunuz.

Eyvah Düşüyorum Yarışmasını Star Tv Ekranlarında İzleyebilirsiniz.

LÜTFEN OKUYUNUZ! Yukarıdaki formu doldurmanız sonrası çıkacak ekranda resiminizi kesinlikle yükleyiniz. Resimsiz başvurular kesinlikle dikkate alınmamaktadır. Formda sorulan tüm soruları doğru ve eksiksiz yanıtlayınız. Eksik yanıtlar ve gerçeği yansıtmayan veya yansıtmadığı tahmin edilen bilgileri bulunan başvurular dikkate alınmamaktadır. 1 kez başvuru yapmanız yeterlidir. Tekrar tekrar yaptığınız başvuruların geçerliliği yoktur ve seçilme şansınızı arttırmamaktadır. Aynı kişiden gelen mükerrer başvuruları sistem otomatik olarak silmektedir. Şimdiden başvurunuzun hayırlı olmasını dileriz.

Eyvah Düşüyorum