Adını Feriha Koydum Sezon Finali Sezen Aksu Şarkısı sözleri videosu

Adını Feriha Koydum Sezon Finali Sezen Aksu Şarkısı sözleri videosu,afk
Adını Feriha Koydum Bugün dua ettim Hepimiz için şarkısı sözleri,adını feriha koydum final sezen aksu şarkısı sözleri,afk final sezen aksu şarkısı sözleri,adını feriha koydum dizisi Ne para ne pul
Ne iktidar ne güç

Adını feriha koydum dizisinde son bölümde sezen aksu dua şarkısı çaldı şarkının sözleri ve videosu eklenmiştir.
Ne hükümran kalır
Ne zulüm ne de kin
Öz değil dostlar
Öz değil bu biçim
Kulların kullara
ettiğini etmiyor
En zalim harı ateşim
Bugün dua ettim
Hepimiz için
Yüce tanrı bizleri
Affetsin
Ne para ne pul
Ne iktidar ne güç
Bu değil gerçek
Bu değil gerçek
Bu kavga
Hayırsız bir düş
Uyanır neslim
Uyanır elbet
Bugün dua ettim
Hepimiz için
Yüce tanrı insanı
Affetsin