Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir Oyunları Kim Kazandı izle 31 Aralık 2012 Pazartesi

"Ben Bilmem Eşim Bilir" yılbaşı özel bölümüyle gecenizi renklendirecek!

Kanal D’nin, sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı                   “Ben Bilmem Eşim Bilir” yılbaşı özel bölümü ve özel oyunlarıyla yılın son gecesini renklendirecek. Birbirinden eğlenceli ve heyecanlı oyunların oynanacağı yılbaşı özel programında, daha önce yarışan ama, otomobil kazanamayan eski yarışmacılara son bir şans verilecek. Yılbaşı özel programında oyunlar sonunda birinci olan çift, 100 bin TL değerindeki, sıfır kilometre otomobilin de sahibi olacak. Yılbaşı özel programında; Zeynep – Sezer Aydoğan, Selen – Fatih Atmaca, Armağan – Alper Elmas Ve Özge – Erdem Kıyıcı çiftleri yarışacak. Yılbaşı özel programında kadınlar ve erkekler sırasıyla yarışacaklar. Erkekler ilk oyunlarında “Noel Anne” oyununu oynayacaklar. Noel anne kostümlerine bürünen güzel hanımlar, erkek yarışmacılara hediye verirken, eşler kıskançlık krizlerine girecekler. Programın ikinci oyununda ise hanımlar yumruk makinesine, hem eşlerinin tahmin ettiği sayıda yumruk atmaya çalışacaklar hem de bir önceki oyundaki kızgınlıklarını atacaklar. Üçüncü oyunda ise erkekler herkesi güldürecek, “Aşkın gözü kördür” oyununu oynayacaklar. Hanımların heyecanlı bir şekilde oyunu tarif etmesi erkekleri zorlarken, izleyenlere kahkaha dolu anlar yaşatacak. Oyun sırası hanımlara geldiğinde, korkulu rüyaları olan acı biber oyunu yine karşılarına çıkacak. Büyük final öncesinde oynanacak son oyunda ise hanımlar ve erkekler topuklu ayakkabı oyununu birlikte oynayacaklar. Hanımların da zorlu parkurda koştuğu oyunda, ortaya çok ilginç ve şaşırtıcı sonuçlar çıkacak.  Final oyununa kalan iki çift ise penaltı atma oyunu oynayacaklar. Bu oyun esnasında gerilim ve heyecan doruklarda hissedilecek. Bayan yarışmacılar bayanlara, erkek yarışmacılarsa erkeklere attıkları penaltılarla etabı kazanmaya çalışacaklar. Bu oyunun birincisi sıfır km. otomobilin de sahibi olacak.



ben bilmem eşim bilir 31 Aralık izle, kanal d ben bilmem eşim bilir 31 Aralık video izle, ben bilmem eşim bilir kim kazandı 31 Aralık 2012, ben bilmem eşim bilir oyunları kim kazandı izle 31 Aralık pazartesi