Bir Şarkısın Sen 28 temmuz Ceren Şahiner Veli Çelik düeti video izle | Fragman Videosu

28 temmuz Bir Şarkısın Sen Ceren Şahiner Veli Çelik düeti video izle,Ceren Şahiner Veli Çelik matmazel bana verirmisin elini şarkısı videosu 28 temmuz bir şarkısın sen ceren veli evlilik düeti Şarkısı Videosu bir şarkısın sen 28 temmuz ceren veli şu bekarlıktan bıktım usandım düeti şarkısı videosu
Berna Karagözoğlu & Berkan Taşkın (EVLİLİK DÜETİ)

28 temmuz Bir Şarkısın Sen Ceren Şahiner Veli Çelik düeti video izle
Şu bekarlıkdan bıktım usandım sevgililerden hiç tat almadım
Şimdi son arzum evlenmektir kararım evlenmektir kararım lakin müsait bir bayan nerden bulayım
imdada yetiş çabuk allahım sefil kuluna et biraz yardım
şimdi son arzum evlenmektir kararım lakin münasip bir koca nerden bulayım
işde bir bayan tek mini mini acep sorarsam severmi beni
kasveti çıkmış toslar bu yeni kısmetim çıkdı aman ne şirin
matmazel bana verirmisin elini
buyrun efendim bu elimin sensin sahibi
matmazel bana verirmisin elini