Beni Affet 205. Bölüm Fragmanı 21 Eylül Cuma

Beni affet 205. bölüm fragmanı 21 Eylül Cuma,Beni affet 206. bölüm fragmanı 24 Eylül Pazartesi,Beni affet son bölüm fragmanı ,Beni affet yeni bölüm fragmanı ,

Beni affet 21 Eylül bölüm fragmanı

Star Tv’nin sevilen ve begenilen dizisi hafta içi hergün 17:30 da star tv ekranlarında sizlerle olmaya devam ediyor.

Beni Affet 205.Bölüm Özeti

Cüneyt ve Tunç Feride’yi bulmak için Aysel’in annesi Suna’nın verdiği adrese ulaşırlar. Bu adreste onları nasıl bir sürpriz beklemektedir?  Sait’in istediği parayı bulmak için uğraşan Eylül’ün zamanı daralmaktadır. Diğer yandan Osman’ın adamları Sait’i ele geçirirler. Sait Osman Kozan’a Eylül’le ilgili gerçekleri anlatacak mıdır?

Kader’in yaptıklarını öğrenen Sevgi kızlarının hayatlarını cehenneme çevirecek kararlar alır. Berat ise Sevgi’den aldığı destekle Bahar’ı iyice köşeye sıkıştırır. Berat’ın Kader’e oynadığı tatsız oyun Bahar’ın sabrını taşırır.

Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de.