Unutma Beni 921.Bölüm Özeti İzle,Unutma Beni 921. Bölüm Son Bölüm İzle 20 Eylül 2012

Unutma Beni 921. Bölüm Fragmanı 20 Eylül 2012 perşembe izle, Unutma Beni 921. bölüm tamamını izle, Unutma Beni 20 Eylül yeni bölüm izle, unutma beni 921. bölüm video izle 20 Eylül 2012, Unutma Beni 921. bölüm 20 Eylül bölümü izle , Unutma Beni 921. bölümü neler oldu
Fox Tv’nin sevilen ve begenilen dizisi hafta içi hergün 15:30 da fox tv ekranlarında sizlerle olmaya devam ediyor.

Unutma Beni 921.Bölüm Özeti

Sanem yine Ali’de kalmıştır. Ali Sanem’i ne için azarlayacaktır? Emine Şerif’e gerekli olan borç için yardım teklif eder. Şerif bunu kabul edecek midir? Şerif kimin üzerine yürüyüp, tartaklayacaktır? Emine’yi kim taciz edecektir? Reyhan fotoğraflarını çeken Ekrem’in kötü niyetli biri olduğunu fark edecek midir? Ali ve Şeker Hala Çiğdem’i apar topar neden hastaneye götüreceklerdir? Ali kimi azarlayacaktır? Esra Zeynep’i kimseye haber vermeden nereye götürecektir? Esra ne için çok üzülüp, ağlayacaktır? Emine Rıfat’larda kalmıştır, bunu duyan Güleser ne yapacaktır?
Unutma Beni yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Fox Tv’de.