Beni Affet 221. Bölüm Özeti 15 Ekim Pazartesi

Beni affet 221. bölüm Özeti 15 Ekim Pazartesi,Beni affet 222. bölüm Özeti 16 Ekim Salı,Beni affet son bölüm fragmanı ,Beni affet yeni bölüm fragmanı ,
Beni affet 15 Ekim bölüm fragmanı
Star Tv’nin sevilen ve begenilen dizisi hafta içi hergün 17:30 da star tv ekranlarında sizlerle olmaya devam ediyor.

Beni Affet 221.Bölüm Özeti

Oktay Feride’yi görmek için hastaneye gelir. Feride’yi Oktay’ın elinden kurtaran yine Cüneyt olacaktır. Feride’nin hastanede güvende olmadığını düşünen Cüneyt’in Feride için farklı planları vardır. Bu planlar Cüneyt ve Tunç’u karşı karşıya getirecektir.
Feride’nin mirası konusunda Müfit’e oyun oynayan Osman Kozan ve Eylül amaçlarına ulaşabilecek midir? Diğer yandan Müfit, Feride’nin geçmişiyle ilgili sırları ortaya çıkaracak bir emanet getirmiştir. Bu emanet kimin eline geçecektir?
Kemal ve Handan’ın boşanma davasına saatler kalmıştır. Duruşmaya gitmek için Berat’ın elinden kurtulmaya çalışan Handan’a Bahar yardım edecektir. Son anda kurtulan Handan ve Kemal’in boşanma davaları nasıl sonuçlanacaktır?
Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de.