Beni Affet 257. Bölüm Özeti İzle 4 Aralık 2012 Salı

Beni Affet 257.Bölüm Özeti

Berat’ın kurduğu tuzağa düşen Bahar Kemal’in sevgisine inancını yitirmiştir. Kemal’i affetmemekte kararlı olan Bahar bebeğin Kemal’den olduğunu itiraf etmemekte ısrar eder. Ancak mahalledeki tesadüfi bir karşılaşma bütün gerçeği ortaya çıkarır.
Cüneyt ve Feride şirketlerini temsilen iki farklı cephede yine karşı karşıyadır. İhaleye giden iki şirket arasında çekişmeli süreç devam ederken Osman Kozan, Feride ve şirketini yerle bir edecek hain planını devreye sokar.
Sevgi kendisine gizlice yardım eden sürpriz ismin peşine düşer. Sonunda yıllarca önce kendisini terk eden çocuklarının babası Şahin’le karşı karşıya gelen Sevgi ne yapacaktır?
Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de.

Star'tv Ekranlarına yayınlanan ve her günü süprizlerle geçen Beni Affet 255. Bölüm Fragmanı Keyifli seyirler.

Beni affet 258. bölüm Özeti 5 Aralık Çarşamba,Beni affet 257. bölüm Özeti 4 Aralık Salı,Beni affet son bölüm fragmanı ,Beni affet yeni bölüm fragmanı , Beni affet 4 Aralık bölüm fragmanı