Emirin Yolu 30 Kasım Güneşin söylediği şarkı sen de benim hatalarımdan birisin video izleEmirin Yolu 30 Kasım Güneşin söylediği şarkı sen de benim hatalarımdan birisin video izle

Emirin Yolu 30 Kasım Güneşin söylediği şarkı sen de benim hatalarımdan birisin sözleri
Kalinca sebepsiz bir basima ,
Hatiralar beynimde dans ediyor ,
Gunahlarim dizilip bir bir karsima ,
Sanki birer birer intikam aliyor ,

Yuregimden zincire vurulmusum ,
Anilar her bir halkayi bagliyor ,
Ben duyhularimin esiri olmusum ,
Hatalar yalan duygularla basliyor,

Sende benim hatalarimdan birisin ,
Sen en buyuk gunahlarin bedelisin ,
Senin icin harcanan zamana yazik ,
Sen en guzel duygularin katilisin ,

Istemem seni ,
Ne sevgini ne kendini ,
Istemem ben bu hayati ,
Sozum ona pembe rengini,


Emirin Yolu 30 Kasım Güneşin söylediği şarkı sen de benim hatalarımdan birisin dinle video izle ,emirin yolu güneşin şarkısı dinle ,emirin yolu 30 kasımda güneşin söylediği şarkının sözleri videosu izle, güneşin söylediği şarkı sen de benim hatalarımdan birisin d inle