Adını Feriha koydum Zehra öldümü neden köye gitti dizide neden yok

Adını Feriha koydum Zehra öldümü, Adını Feriha koydum Zehra neden köye gitti, Adını Feriha koydum Zehra dizide neden yok,
Adını Feriha koydum Zehra hastalıgı ne ,
Adını Feriha koydum Zehra ne zaman iyileşecek,Adını Feriha koydum Zehra dizide ne zaman rol alacak, Adını Feriha koydum ferihanın annesi nerde,Adını Feriha koydum Zehra ferihanın annesi neden köye gitti,
Adını Feriha koydum Zehra yeni bölümde olacak mı?
Adını Feriha koydum dizisinde zorunlu ayrılık
Adını Feriha koydum dizisinde Feriha'nın annesi Zehra rolünü canldandıran Vahide Gördüm sağlık sorunları nedeniyle diziye veda etti.




Adını Feriha koydum dizisinde Feriha'nın annesi Zehra rolünü canldandıran Vahide Gördüm sağlık sorunları nedeniyle diziye veda etti.

Sağlık nedeniyle kısa bir süre diziye ara verecek olan Gördüm senaryo gereği köye gidiyor.

DiziFilm'in haberine göre, veda sahnesinde setteki herkes gözyaşlarına boğuldu. Çekimden sonra kısa bir konuşma yapan Vahide Gördüm "Bu diziye çok emek verdim. Aranızda fiziksel olarak bir süre olamayacağım ama ruhum ve elim hep bu dizinin üzerinde olacak" dedi ve kuaförün önüne oturarak saçını kazıttı.


Dizideki Senaryo ise Feriha'nın kardeşi ömer okulda kötü alışkanlıklar edinir hırsızlık ve uyuşturucu satıcılarına alet olur.

Zehra'da ömer'i herşeyden uzak tutmak için köyde okutmaya karar verir ve diziden ayrılırlar.