Facebook Açılmıyor 16 - 17 Ocak 2013

16-17 Ocak 2013 Facebook Açılmıyor, Nedeni yine Facebook ya da internet bağlantısından kaynaklanan bir sorun, sorun sizde değil bir süre sonra tekrar deneyiniz. Yorumlar bölümünde çözüm önerileri de var yardımcı olabilir. 

Bu sabah Facebook’a girmek isteyipte giremeyenler var mı merak ediyorum ancak ben facebook’a giremiyorum. Bilgisayarımda ya da internet bağlantımda herhangi bir değişiklik yapmadım. Benim gibi facebook’a giremeyenler varsa yazının altındaki yorum kısmında belirtirse sevinirim.

Araştırmalarımız sonucu Facebook’un kurucusu Mark Zuckerberg’in 19 Şubat 2012 tarihinde yaptığı bir açıklama olduğu iddia edilen bir yazıya ulaştık. Açıklamaya göre Mark Zuckerberg “Facebook’un yönetimi çok stresli, bundan dolayı Mart 2012′de Facebook kısa bir süreliğine kapanacak”.