Unutma Beni 14 - 18 Ocak 2013 Tüyoları

Unutma Beni 14 - 18 Ocak 2013  Tüyoları
İlkay Zeynep'i de alıp ortadan kaybolmuştur ancak saklandığı yer aslında aileye çok yakındır. Ali Çiğdem'i takibe alır. Bu takip sırasında Erdem ile yolları çakışacaktır. Erdem Asu'yla zaman geçirmek için bir ev kiralar, evin fotoğrafları bir zarfın içindedir. Ali bu zarfın İlkayla ilgili olduğunu zanneder ve Erdem'in peşine takılır. Bu takip neticesinde neler olacaktır? Ali kardeşinin ihanetini öğrenecek midir? Ceylan'ın Kenanla yaşadığını sonunda Şerif öğrenir. Ve kıyamet kopar! Ceylan kaçmak için uğraşırken ailenin ortasına düşmüştür tekrar. Herkes Ceylan'dan bir yanıt ister. 'Kenan'ın evinde ne işi vardır ve neden sürekli kaçmaya çalışmaktadır' Ceylan'ın miras yalanı ortaya çıkacak mıdır? Bu sırada Ceylan avukatın öldüğünü öğrenir ancak Şerif'i kaybettiğinin de farkındadır. Ceylan'ın Şerif'i geri kazanmak için hain bir planı vardır. Başarılı olabilecek midir? Emine bu sırada dernek gezisine gitmiştir. Geziden erken döner ve gördüğü manzara karşısında yıkılır!!!

Unutma Beni 998 Bölüm tüyoları 14 Ocak 2013 Pazartesi izle, Unutma Beni 999. bölüm Tüyoları 15 Ocak 2013 Salı unutma beni 1000 . bölüm tiyoları 16 Ocak 2013 Çarşamba,unutma beni 1001. bölüm tüyoları 17 ocak 2013 perşembe,unutma beni 1002. bölüm tüyoları 18 ocak 2013 cuma,Unutma Beni 14 - 18 Ocak 2013  Tüyoları