Kaçak Gelinler Olmayacak Bir Hayale kaptırdım kendimi Şarkısı Sözleri Videosu





Kaçak Gelinler Olmayacak Bir Hayal Şarkısı Sözleri Videosu Kaçak gelinler 21 Temmuz Bölümünde Cem Özkan bir hayal şarkısı yer aldı. Kaçak gelinler Kocaman bir aşkın içinde kayboldum şarkısı Kaçak Gelinler Olmayacak Bir Hayale kaptırdım kendimi Şarkısı Sözleri


Kaçak Gelinler Olmayacak Bir Hayal Şarkısı sözleri;



Kaçak Gelinler Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi,
Sonra kuşkular sardı bedenimi...
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum,
Bulamam yolumu sen olmayınca..!!
Yanımda kalsan, hep yanımda olsan...
Gitmesen, dursan, öylece baksan bana...
Söz versen, sözünden hiç dönmesen...
Ömrün boyunca hep beni sevsen..!!

Ama çok zor, bırakmazlar, aşkımızı yaşatmazlar...
Birbirimize kalkan olamazsak eğer..!!

Kocaman bir aşkın içinde kayboldum...
Bulamam yolumu sen olmayınca..!!

[player image='http://fragmanozeti.net/wp-content/uploads/2014/07/Ka%C3%A7ak-Gelinler-Olmayacak-Bir-Hayale-kapt%C4%B1rd%C4%B1m-kendimi-%C5%9Eark%C4%B1s%C4%B1-S%C3%B6zleri.jpg']http://www.youtube.com/watch?v=V4MgjspTWlg[/player]

Kaçak...

Kaçak Gelinler Olmayacak Bir Hayale kaptırdım kendimi Şarkısı Sözleri

Konu İçin => Kaçak Gelinler Olmayacak Bir Hayale kaptırdım kendimi Şarkısı Sözleri



kaçak gelinler 21 temmuz çalan olmayacak bir hayal şarkısı , Kaçak Gelinler Bulamam yolumu sen olmayınca..!! , Kaçak Gelinler Kocaman bir aşkın içinde kayboldum , Kaçak Gelinler Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi , Kaçak Gelinler Söz versen sözünden hiç dönmesen... Kaçak Gelinler Ömrün boyunca hep beni sevsen..!! , Kaçak Gelinler Yanımda kalsan hep yanımda olsan...



Fragman İçin => Kaçak Gelinler Olmayacak Bir Hayale kaptırdım kendimi Şarkısı Sözleri