Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı Videosu





Mahsun Kırmızıgül imzalı FOX’un yeni dizisi Kadim Dostum’un kadrosu şekilleniyor.

Çekimleri Mardin’de yapılan dizinin başrollerinde İlker Aksum, Damla Aslanalp, Murat Eken, Metin Yıldız ve Cihat Tamer rol alıyor.

Yeni dizimiz Kadim Dostum yakinda FOX'ta!

 



Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı


Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı Hakkında Yorumlarınızı Aşağıya Yazınız…

 [player image='http://fragmanozeti.net/wp-content/uploads/2014/07/Kadim-Dostum-1.-B%C3%B6l%C3%BCm-2.-Fragman%C4%B1.jpg']http://video4.vol.io/rotavideo/file/240720141955538576959.FLV[/player]

 

Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı

Konu İçin => Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı



Kadim Dostum 1. bölüm 2. fragmanı , Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı izle , Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı seyret , Kadim Dostum 1. bölüm 2. tanıtım fragmanı , Kadim Dostum 1. Bölüm 2. tanıtım Fragmanı izle , Kadim Dostum 1. Bölüm izle , Kadim Dostum 2. Tanıtım Fragmanı



Fragman İçin => Kadim Dostum 1. Bölüm 2. Fragmanı