Beni Affet 586. Bölüm Özeti 17 Haziran Salı


Beni Affet 586. Bölüm Özeti 17 Haziran Salı


Beni Affet 586. Bölüm Fragmanı ve Özeti Nikaha sayılı günler kala Kozan Ailesi’nde hazırlıklar son sürat devam ederken, Feride’yi gözünden sakınan Cüneyt, Eylül’ün yine bir işler karıştıracağından şüphelidir.

Beni affet 586. Bölüm Özeti 17 Haziran Salı Eylül ise bir yandan kardeşi Feride’ye yaptıklarından pişmanlık duyarken, bir yandan da Feride’yi Kozan ailesine bırakmamakta kararlıdır.

Bahar ve Kemal bir süre de olsa kendi hayatlarına dönerken, Bahar’ın şikayette bulunmasının üzerine aranan Cesur, polisin elinden kurtulmaya çalışır.

Şahin ise olanlardan nasibini alan Şebnem’e bir teklifte bulunur. Ailesiyle tartışan Kader, gerçekte kim olduğunu bilmediği Sait’in yanındadır.



Beni Affet 586 Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz...

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 17 Haziran 2014 , Beni Affet 18 Haziran 2014 , Beni Affet 586. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 17 Haziran 2014 , Beni Affet 586. Bölüm izle , Beni Affet 586. Bölüm Özeti 17 Haziran Salı , Beni Affet 587. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 18 Haziran 2014 , Beni Affet 587. Bölüm izle , Beni Affet 587. Bölüm Özeti 18 Haziran Çarşamba