Beni Affet 590. Bölüm Özeti 1 Eylül Pazartesi


Beni Affet 590. Bölüm Özeti 1 Eylül Pazartesi


Beni Affet 590. Bölüm Fragmanı ve Özeti Cüneyt ve aile üyeleri nikahın başlaması için beklerken; Feride, Eylül’le karşı karşıyadır. Feride’yi kardeş olduklarına inandırmak isteyen Eylül, geçmişlerine dair her şeyi anlatırken, Dilek, elinde kanıtla çıkagelir. Aklı karışan Feride, sonunda nikah masasına oturur. Cüneyt’le evlenebilmek için her zorluğa katlanan Feride’nin ağzından evet kelimesi çıkacak mıdır?

Beni affet 590. Bölüm Özeti 1 Eylül Pazartesi Diğer yandan nikah salonuna gelemeyen Kemal ve Bahar’ın başında farklı belalar vardır. Cesur’un paraya ulaşmak için kurduğu tezgah Kemal’i engellemeye yetmez. Kemal, Cesur’un elinden kaçarak ailesine ulaşmak ister. Bahar ve ailesi ise Şebnem’in hışmıyla karşı karşıyadır. Şebnem’in elinde patlayan silah hangi cana kıyacaktır?



Beni Affet 590 Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz.

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 1 Eylül 2014 , Beni Affet 2 Eylül 2014 , Beni Affet 590. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 1 Temmuz 2014 , Beni Affet 590. Bölüm izle , Beni Affet 590. Bölüm Özeti 1 Temmuz Pazartesi , Beni Affet 591. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 2 Temmuz 2014 , Beni Affet 591. Bölüm izle , Beni Affet 591. Bölüm Özeti 2 Temmuz Salı