unutma beni sezon finalinde çalan kaderi hafife alma şarkısı sözleri videosu


unutma beni sezon finalinde çalan kaderi hafife alma şarkısı sözleri videosu


Fox ekranlarında yayınlanan unutma beni sezon finalinde kaderi hafife alma şarkısı ve sözleri

Unutma beni sezon finali Yıllar bizi unutsa bile SEN BENİ HİÇ UNUTMA şarkısı sözleri videosu

Dillerdeydi sevdamız , bilemedik kıymetini.
Şimdi nasıl arar olduk , o eski güzel günleri.
Telafisi yok geçen zamanın,
Ne yapsak dönemeyiz geri

 

Kaderi hafife alma bu hayatın oyununda,
Nice büyük aşklar bile yenik düşüyor zamana,
Eski günlerin hatrına bir söz ver şimdi bana,
Yıllar bizi unutsa bile SEN BENİ HİÇ UNUTMA!,



Ne çok güzel gün, ne hoş mevsim rüzgarları
Ne çok sevinç, biz daha onlara dokunamadan üzerimizden akıp geçti farkında mısın
Gençlik hayallerimizin uçup gidişini ayrı pencerelerden izlemekten daha büyük bir lanet olsa o da bizi bulurdu
Ve ben o lanetin gölgesinde de yine severdim seni..
Sırf sen olduğun için ,
Sırf sen olarak doğup sen olarak öleceğim için deselerdi
Ben senin nefesinin değdiği hiç bir anı unutmadım Emine , unutamadım
Son...

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

unutma beni Eski günlerin hatrına bir söz ver şimdi bana , unutma beni Kaderi hafife alma bu hayatın oyununda , unutma beni Nice büyük aşklar bile yenik düşüyor zamana , unutma beni sezon finali çalan şarkı 2014 , unutma beni sezon finalinde çalan kaderi hafife alma şarkısı sözleri videosu , unutma beni Yıllar bizi unutsa bile SEN BENİ HİÇ UNUTMA!