Beni Affet Yeni Sezon Ne Zaman Başlayacak? 2014


Beni Affet Yeni Sezon Ne Zaman Başlayacak? 2014


Beni Affet Yeni Sezon Ne Zaman Başlayacak? 2014

Dizimizin 4. Sezonu, 1 EYLÜL tarihinde başlayacaktır.

STAR'DA, HER ZAMAN Kİ SAATİNDE, 1 EYLÜL'DE YENİ Sezonuyla, Beni Affet Kaldığı yerden devam edecektir..

Beni Affet  sezon finalinde yaşananlar;

Abisi Cüneyt’in nikahı için hazırlanan Kemal, karısı ve oğluyla keyifli anlar yaşarken, kendine doğru gelen Cesur tehlikesinden habersizdir. Kemal’i kaçıran Cesur adamlarıyla birlikte paranın yerini söyletme niyetindeyken, Kemal’in dilinde tek bir isim vardır. Ailesine geri dönmek isteyen Şahin’in yaptıkları Şebnem’i yerle bir eder. Gözü kararan Şebnem’in intikam hazırlığı yıkıcı olacaktır.

Beni Affet sezon finali Özeti Nikah günleri gelip çatan Feride ve Cüneyt’in yıllardır kurdukları hayalleri gerçek olmak üzeredir. Gelin ve damat hazırlıklarına devam ederken, Eylül’ün bu büyük günü mahvetmesinden şüphelenen Osman, onu engellemek için tedbirini alır. Feride ve Eylül’ün kardeşliğiyle ilgili Tunç’un...

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

2014 2015 Beni Affet yeni sezon ne zaman başlayacak , 2014 Beni Affet yeni sezon ne zaman başlayacak? , Beni Affet 4. sezon fragmanı , Beni Affet 4. sezon ne zaman başlayacak , Beni Affet yeni sezon fragmanı , Beni Affet yeni sezon ne zaman başlayacak , Beni Affet yeni sezon oyuncuları özeti konuları resimleri