Beni Affet 2-3-4-5-6 Haziran 2014 Bölüm Tüyoları


Beni Affet 2-3-4-5-6 Haziran 2014 Bölüm Tüyoları


Beni Affet  Beni Affet 2-3-4-5-6 Haziran 2014 Bölüm Tüyoları Beni affet dizisinde önümüzdeki hafta neler oluyor neler.  Beni Affet 2 -6 Haziran 2014 Bölüm Tüyoları.“Bir tarafta düğün hazırlıkları bir tarafta Eylül ve Feride kardeşliği..”

Eylül’ün aradan çekilmesiyle, önlerinde hiçbir engel kalmayan Feride ve Cüneyt nikah tarihlerini alırlar, yirmi haziran, düğün günüdür, bunca yıl birbirlerine hasretle kavuşmayı bekleyen bu çiftin karşısındaysa yenilmiş, yıkılmış Eylül vardır, köşeye sıkışmış, yaralı bir hayvan gibidir, saldıracağı anı kollamaktadır..

Öte yandan, Dilek’e gelen bir telefon her şeyi alt üst eder, “yanan” , kardeşinin ve karısının öldüğü evle ilgilidir bu gelişme, birileri o evde olan bitenle ilgili bir şeyler bilmektedir, bildiği şey, o evden kurtulan iki kızla ilgilidir..

Bir anda geçmiş yine açılır, yangından iki kız kurtulmuştur, biri Feride’dir, ötekisi kimdir? Feride bir anda ablası olduğunu öğrenir,...

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 2 Haziran bölüm tüyosu , Beni Affet 2-3-4-5-6 Haziran 2014 Bölüm Tüyoları , Beni Affet 2-6 Mayıs 2014 Bölüm Tüyoları , Beni Affet 3 Haziran bölüm tüyosu , Beni Affet 4 Haziran bölüm tüyosu , Beni Affet 5 Haziran bölüm tüyosu , Beni Affet 6 Haziran bölüm tüyosu , Beni Affet bölüm tüyoları