Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri Videosu 8 Ağustos Cuma Videosu





Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri Videosu 8 Ağustos Cuma,Kiraz Mevsimi Fragmanında Çalan Şarkı,Kiraz Mevsimi Seni Anmazsam Gözlerim Açık Gider

Kiraz Mevsimi 5. Bölüm Fragmanında Çalan Şarkıyı Sizler İçin Konumuza Ekledik Fragmanozeti.net Olarak İyi Dinlemeler Dileriz...

Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri;

Ben bal arısı gibiydim senden önce ,
Bak pervanelere döndüm seni görünce ,

Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam ,
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam ,

Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam ,
Bin yıl yaşasam yine sana doyamam ,

Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel ,
Seni almazsam gözlerim açık gider ,

Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel ,
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel ,

Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel ,
Sana gönlümü verdim nazlı güzel ,

Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel ,
Seni almazsam gözlerim açık gider ,

Bana ellerini ver hayat seni...

Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri Videosu 8 Ağustos Cuma

Konu İçin => Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri Videosu 8 Ağustos Cuma



Kiraz Mevsimi 5. bölüm bana ellerini ver dinle 8 ağustos cuma , Kiraz Mevsimi 5. bölüm fragmanında çalan şarkı , Kiraz Mevsimi 5. bölümde çalan şarkı , Kiraz Mevsimi Bak pervanelere döndüm seni görünce , Kiraz Mevsimi Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel , Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı 8 Ağustos Cuma , Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri Videosu 8 Ağustos Cuma , Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Sözleri 8 Ağustos Cuma , Kiraz Mevsimi Ben bal arısı gibiydim senden önce , Kiraz Mevsimi Kiraz Mevsimi 8 ağustosta çalan şarkı , Kiraz Mevsimi Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel , Kiraz Mevsimi Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel



Fragman İçin => Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri Videosu 8 Ağustos Cuma