Kızılelma Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı Eylül 2014 Videosu





Osman Sınav’ın imzasını taşıyan yeni dizi Kızılelma çok yakında TRT 1′de başlıyor. Furkan Palalı Kızılelma dizisinde Murad Altay karakterini canlandıracak. Türkiye’nin milli varlık ve çıkarlarını korumaya ant içmiş bir avuç adam ve kadının hikayesinden yola çıkılan dizide ; bir avuç kahramanın özverili hayatı konu alınacaktır. Bu kahramanlar Yeni Türkiye nin büyümek ve bölgesinden yeniden adalet ve refahın merkezi olmak yolundaki bu ülke için yaşayacak, mücadele edecek ve “maceradan maceraya” koşacaklar.

Dizinin oyuncuları: Furkan Palalı ve Pelin Akil ayrıca Zeynep Eronat, Erdal Cindoruk, Miraç Eronat, Rahmi Dilligil, Adnan Biricik, Osman Karagöz, Mesut Yılmaz, Ceyda Saltadal, Sefa Zengin, Selin Altay, Buket Tuba Güzel ve Yener Gürsoy.



Kızıl Elma, Türkler tarafından değişik şekillerde tasvir edilmiş olup bazen bir belde, bazen bir taht, bazen de dünya hakimiyetini temsil eden som altından yapılma kızıl renkli bir küre olmuştur. Bazen fethedilmesi gereken...

Kızılelma Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı Eylül 2014

Konu İçin => Kızılelma Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı Eylül 2014



Kızılelma 2. sezpn tanıtım , Kızılelma 2.sezon , Kızılelma eylül 2014 , Kızılelma Furkan Palalı , Kızılelma konusu , Kızılelma osman sınav , Kızılelma trt 1 , Kızılelma yeni sezon fragmanı , Kızılelma yeni sezon tanıtım fragmanı , Kızılelma Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı Eylül 2014 , Kızılelmayeni sezon



Fragman İçin => Kızılelma Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı Eylül 2014