Benim Adım Gültepe 5. Bölüm Fragmanı 1 Ekim Çarşamba Videosu





Benim Adım Gültepe 5. Bölüm Fragmanı 1 Ekim Çarşamba

Kanal D’de yeni yayın döneminde ekrana gelecek, yılın en iddialı yapımı “Benim Adım Gültepe”nin çekimleri başladı! İşte, merakla beklenen dizinin setinden ilk kareler, ilk bilgiler!

Kanal D’nin yapımını D Yapım’ın üstlendiği, yönetmenliğini Zeynep Günay Tan’ın yaptığı, senaryosunu Vural Yaşaroğlu’nun kaleme aldığı, başrollerini de; Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz, Ekin Koç, Evrim Alasya, Tolga Sarıtaş, Efe Akercan, Burak Dakak, Hakan Karsak, Şafak Başkaya, Özgür Özgülgün, Bige Önal, Oktay Daner, Selen Öztürk, Metehan Erdem, Numan Çakır, Necmettin Çobanoğlu, İskender Altın, Ali Altuğ, İlayda Alişan, Miray Akay’ın paylaştıkları yeni sezonun en iddialı yapımlarından "Benim Adım Gültepe”nin çekimleri önceki gün İzmir’de başladı.

Ekranın unutulmazları arasına giren “Öyle Bir Geçer Zaman Ki” ekibinin rüya kadrosunu; Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu ve yönetmen...

Benim Adım Gültepe 5. Bölüm Fragmanı 1 Ekim Çarşamba

Konu İçin => Benim Adım Gültepe 5. Bölüm Fragmanı 1 Ekim Çarşamba



Benim Adım Gültepe 5. Bölüm Fragmanı 1 Ekim 2014 , Benim Adım Gültepe 5. Bölüm izle , Benim Adım Gültepe 5. Bölüm Özeti 1 Ekim Pazartesi , Benim Adım Gültepe 6. Bölüm Fragmanı 8 Ekim 2014 , Benim Adım Gültepe 6. Bölüm izle , Benim Adım Gültepe 6. Bölüm Özeti 8 Ekim Pazartesi



Fragman İçin => Benim Adım Gültepe 5. Bölüm Fragmanı 1 Ekim Çarşamba