Kiraz Mevsimi ne olursun güzelim sevsen beni yar deyipte sarsan beni Videosu





Kiraz Mevsimi 20 Eylül Emrenin Söylediği Şarkı,Kiraz Mevsimi Kiraz Mevsimi ne olursun güzelim sevsen beni yar deyipte sarsan beni Dinle

Kiraz Mevsimi 20 Eylül Cuma Akşamı Emre Burcuya Süpriz Yaparak Güzel Bir Şarkı Seslendirdi...

Kiraz Mevsimi ne olursun güzelim sevsen beni yar deyipte sarsan beni Sözleri;

Ne olursun güzelim sevsen beni,
Yâr deyip de sînene sarsan beni,
Bir gün öldüreceksin en sonunda sen beni,

Dalgalandım da duruldum,
Koştum ardından yoruldum,
Binlerce güzel sevdim de,
En son sana vuruldum,

Yaktın yıktın kül ettin, erittin beni,
Mecnûna döndürdün, mahvettin beni,
Âşık gibi sevmezsen, kardeş gibi sev beni,
Dalgalandım da duruldum,
Koştum ardından yoruldum,
Binlerce güzel sevdim de,
En son sana vuruldum,



Kiraz Mevsimi ne olursun güzelim sevsen beni yar deyipte sarsan beniHakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz.

[player image='http://fragmanozeti.net/wp-content/uploads/2014/09/Kiraz-Mevsimi-ne-olursun-g%C3%BCzelim-sevsen-beni-yar-deyipte-sarsan-beni.jpg']http://www.youtube.com/watch?v=jmw8OnEYuRE[/player]

Kiraz Mevsimi ne olursun güzelim sevsen beni yar deyipte sarsan beni

Konu İçin => Kiraz Mevsimi ne olursun güzelim sevsen beni yar deyipte sarsan beni



erittin beni , kardeş gibi sev beni , Kiraz Mevsimi Âşık gibi sevmezsen , Kiraz Mevsimi Binlerce güzel sevdim de , Kiraz Mevsimi Bir gün öldüreceksin en sonunda sen beni , Kiraz Mevsimi Dalgalandım da duruldum , Kiraz Mevsimi emrenin partide söylediği şarkı , Kiraz Mevsimi En son sana vuruldum , Kiraz Mevsimi Koştum ardından yoruldum , Kiraz Mevsimi Mecnûna döndürdün , Kiraz Mevsimi Ne olursun güzelim sevsen beni , Kiraz Mevsimi Yaktın yıktın kül ettin , Kiraz Mevsimi Yâr deyip de sînene sarsan beni , mahvettin beni



Fragman İçin => Kiraz Mevsimi ne olursun güzelim sevsen beni yar deyipte sarsan beni