O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı 5 Ekim Pazar Videosu





O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı Ve Özeti Bahar nikah masasında Ateş’in kendisini hem de kardeşiyle aldattığını öğrenerek yıkılır. Aynı anda hem aşık olduğu erkeği hem de kardeşini sonsuza dek silip atar.

Nuran ve İlyas kızlarını alıp müştemilata dönerler. Orada onları ikinci bir şok bekler. Bahar’ın öldü sanılan annesi çıkagelmiştir. Mehmet Emir sevinç içindeyken Fulya gergindir.

O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı Hasret kızı zannederek Efsun’a sarılır. Nuran büyük bir kıskançlığa kapılır annelik savaşında. Bu onu büyük bir itirafa kadar sürükler.

Ateş, Bahar’a kendini affettirebilmek için her yolu dener ama Bahar onun yüzünü bile görmek istememektedir. Yeni bir hayat kurmak için okula döner. Onu orada eski bir dost karşılayacaktır…

Bu kişi Bahar’ın yaşama sevincini geri çevirebilecek midir?



O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı Ve Özeti Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz...

[player image='http://fragmanozeti.net/wp-content/uploads/2014/09/O-Hayat-Benim-23.-B%C3%B6l%C3%BCm-Fragman%C4%B1-5-Ekim-Pazar.jpg']http://www.youtube.com/watch?v=ysbcjMLG8rc[/player]

O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı 5 Ekim Pazar

Konu İçin => O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı 5 Ekim Pazar



O Hayat Benim 23. Bölüm 5 Ekim 2014 , O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı , O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı İzle , O Hayat Benim 23. Bölüm Özeti , O Hayat Benim 24. Bölüm 12 Ekim 2014 , O Hayat Benim 24. Bölüm Fragman.O Hayat Benim 24. Bölüm Fragmanı İzle , O Hayat Benim 24. Bölüm Özeti



Fragman İçin => O Hayat Benim 23. Bölüm Fragmanı 5 Ekim Pazar