Beni Affet 5-6-7-8-9 Mayıs 2014 Bölüm Tüyoları


Beni Affet 5-6-7-8-9 Mayıs 2014 Bölüm Tüyoları


 Beni Affet  Beni Affet 5-6-7-8-9 Mayıs 2014 Bölüm Tüyoları Beni affet dizisinde önümüzdeki hafta neler oluyor neler.  Beni Affet 5 -8 Mayıs 2014 Bölüm Tüyoları.

Eylül bebeğini kaybetmesinin sorumluğunu kendi üzerinden atmak için Cüneyt’i suçlamaktadır, içinde yaşadığı acı, öfke ve nefretin önünde duracak hiçbir güç yoktur. Artık bu ağırlığın altında daha fazla kalamayacağını anladığı gün, eline bıçağı alır ve Cüneyt’in karşısına çıkar…

İkili, kıran kırana bir hesaplaşmanın ortasında bulurlar kendilerini, Cüneyt “bebek için üzgün olduğunu” ama “ölümünden Eylül’ün sorumlu olduğunu dile getirmesine rağmen Eylül’ün laftan anlayacak yüzü, hali yoktur. O “kendi eliyle” öldürdüğü çocuğunun, ellerine bulaşan kanından kurtulmak için, elindeki bıçağı Cüneyt’in kalbine insafsızca saplar..

Bir anda, kan revan içine kalan Cüneyt’in karşısına dikilen Eylül artık kaybetmişliğin sınırındadır, öte yandan...

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 5 Mayıs bölüm tüyosu , Beni Affet 5-6-7-8-9 Mayıs 2014 Bölüm Tüyoları , Beni Affet 5-9 Mayıs 2014 Bölüm Tüyoları , Beni Affet 6 Mayıs bölüm tüyosu , Beni Affet 7 Mayıs bölüm tüyosu , Beni Affet 8 Mayıs bölüm tüyosu , Beni Affet 9 Mayıs bölüm tüyosu , Beni Affet bölüm tüyoları