Beni Affet 551. Bölüm Özeti 29 Nisan Salı


Beni Affet 551. Bölüm Özeti 29 Nisan Salı


Beni Affet 551. Bölüm Fragmanı ve Özeti Kemal Şahin’i yakalatmak için kanıt peşinde koşarken, Kemal’in kapısını çalan Sevgi, kocası hakkında öğrendikleriyle şoke olur. Sevgi’ye Şahin’le yaşadığı hayatın sahte olduğunu anlatan Kemal, onu inandırabilecek midir? Öte yandan Umut’la birlikte babasını ziyarete giden Leyla’nın babasına olan öfkesi dinmez.

Beni affet 551. Bölüm Özeti 29 Nisan Salı Cüneyt ve Feride son zamanlarda yaşananların ağırlığı altında ezilirler. Cüneyt’in fikriyle Dilek’i de alarak ufak bir kaçamak yapmak isteyen ikili hazırlığa koyulurken, hastaneden taburcu olan Eylül, soluğu kızının mezarında alır. Tunç’ta perişan haldeki Eylül’ün acısını paylaşırken, Zühre ve Osman Eylül’den sert bir tepki görecektir.



Beni Affet 551. Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz.

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 29 Nisan 2014 , Beni Affet 551. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 29 Nisan 2014 , Beni Affet 551. Bölüm izle , Beni Affet 551. Bölüm Özeti 29 Nisan Salı , Beni Affet 552. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 30 Nisan 2014 , Beni Affet 552. Bölüm izle , Beni Affet 552. Bölüm Özeti 30 Nisan Çarşamba