Beni Affet 550. Bölüm Özeti 28 Nisan Pazartesi


Beni Affet 550. Bölüm Özeti 28 Nisan Pazartesi


Beni Affet 550. Bölüm Fragmanı ve Özeti Kocasının ortadan kaybolduğundan bihaber olan Sevgi, Bahar ve Kemal’in Şahin’in yanında olduğunu sanmaktadır. Kader kocasının yanında olmak isteyen Sevgi’yi oyalamaya çalışırken, Sevgi, Şahin’le ilgili gerçeği öğrenecek midir? Öte yandan Leyla ve Umut’un birlikte olduğunu öğrenerek öfkeden gözü dönen Sait’in hain bir intikam planı vardır.

Beni affet 550. Bölüm Özeti 28 Nisan Pazartesi Eylül, geçirdiği kaza sonucu hastanede yaşam mücadelesi verir. Bebeğin babası olup olmadığı konusunda şüpheleri olan Tunç, sonunda cesaretini toplar. Gerçeği öğrenen Tunç için sonuç yıkıcı olacaktır. Öte yandan Eylül’ün bebeğiyle ilgili verdiği karar Cüneyt’i vicdan azabına sürüklerken, Eylül’ün yaptığı kazaya dair önemli bir belge ortaya çıkar.



Beni Affet 550. Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz.

 

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 29 Nisan 2014 , Beni Affet 550. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 28 Nisan 2014 , Beni Affet 550. Bölüm izle , Beni Affet 550. Bölüm Özeti 28 Nisan Pazartesi , Beni Affet 551. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 29 Nisan 2014 , Beni Affet 551. Bölüm izle , Beni Affet 551. Bölüm Özeti 29 Nisan Salı