Beni Affet 571. Bölüm Özeti 27 Mayıs Salı


Beni Affet 571. Bölüm Özeti 27 Mayıs Salı


Beni Affet 571. Bölüm Fragmanı ve Özeti Cüneyt’le hayatını birleştireceği güne adım adım yaklaşan Feride, halası Dilek’le birlikte ailesine dair bugüne kadar kimsenin bilmediği sürpriz bir gerçeği öğrenerek şaşkına döner. Kozanlara yenilmiş olmanın ağırlığı altında ezilen Eylül’ün ise yeni hedefinde kim vardır?

Beni affet 571. Bölüm Özeti 27 Mayıs Salı Şahin’i şüpheleneceği bir isimle gören Kemal, olayın aslını araştırmak için işe koyulur. Kemal, Cesur’a kadar uzanan ancak tehlikelerle dolu bir yola girerken, Şahin’in Sevgi’ye yapacağı bir sürpriz ortalığı karıştırır. Bahar tüm gerçeği ortaya dökmekte kararlı olan Şebnem’i durdurmak için çabalar.



Beni Affet 571 Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz.

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 27 Mayıs 2014 , Beni Affet 28 Mayıs 2014 , Beni Affet 571. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 27 Mayıs 2014 , Beni Affet 571. Bölüm izle , Beni Affet 571. Bölüm Özeti 27 Mayıs Salı , Beni Affet 572. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 28 Mayıs 2014 , Beni Affet 572. Bölüm izle , Beni Affet 572. Bölüm Özeti 28 Mayıs Çarşamba