Unutma Beni 1298. Bölüm Özeti 2 Haziran Pazartesi


Unutma Beni 1298. Bölüm Özeti 2 Haziran Pazartesi


Unutma Beni 1298. Bölüm Özeti Şerif Yaman’la ilgili karakola çağrılmıştır. Polisler her yerde Yaman’ı ararken, Şerif neler söyleyecektir? Emine annesinin mezarını ziyarete gider, orda ne görüp dehşete düşecektir? Şerif kızının yaşadığını öğrenmek için DNA testi yaptıracaktır. Emine bu durumu öğrenecek midir?

2 Haziran Unutma Beni 1298. Bölüm Fragmanı Ali Türker’e çok öfkelidir, Çiğdemlerde büyük bir kavgaya girişirler. Ali Zeynep’i götürmeye çalışırken kim gelecektir? Şeker ve Hikmet sonunda Melek’le tanışırlar. Melek onları Seda’nın anne babası zannetmektedir. Hikmetler bu oyunu sürdürebilecekler midir?

Unutma Beni 1298. Bölüm 2 Haziran Pazartesi Özlem Mustafa’yı görmek için otele gelir, onu takip etmeye başlar. Mustafa nereye gidecektir? Yaman adamı Seyit’le buluşur ve ona bir silah verir. Yaman para karşılığı kimi öldürmesini isteyecektir?



Unutma Beni 1298. Bölüm Fragmanı Ve Özeti Hakkında Eleştiri Ve Yorumlarınızı Aşağıda...

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Unutma Beni 1298. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 2 Haziran 2014 , Unutma Beni 1298. Bölüm izle , Unutma Beni 1298. Bölüm Özeti 2 Haziran Pazartesi , Unutma Beni 1299. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 3 Haziran 2014 , Unutma Beni 1299. Bölüm izle , Unutma Beni 1299. Bölüm Özeti 3 Haziran Salı , Unutma Beni 2 Haziran 2014 , Unutma Beni 3 Haziran 2014