Beni Affet 573. Bölüm Özeti 29 Mayıs Perşembe


Beni Affet 573. Bölüm Özeti 29 Mayıs Perşembe


Beni Affet 573. Bölüm Fragmanı ve Özeti Cüneyt’le hayatını birleştireceği güne adım adım yaklaşan Feride, halası Dilek’le birlikte ailesine dair bugüne kadar kimsenin bilmediği sürpriz bir gerçeği öğrenerek şaşkına döner. Kozanlara yenilmiş olmanın ağırlığı altında ezilen Eylül’ün ise yeni hedefinde kim vardır?

Beni affet 573. Bölüm Özeti 29 Mayıs Perşembe Şahin’i şüpheleneceği bir isimle gören Kemal, olayın aslını araştırmak için işe koyulur. Kemal, Cesur’a kadar uzanan ancak tehlikelerle dolu bir yola girerken, Şahin’in Sevgi’ye yapacağı bir sürpriz ortalığı karıştırır. Bahar tüm gerçeği ortaya dökmekte kararlı olan Şebnem’i durdurmak için çabalar.

-

Beni Affet 573 Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Aşağıda Belirtebilirsiniz.

daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Affet 29 Mayıs 2014 , Beni Affet 30 Mayıs 2014 , Beni Affet 573. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 29Mayıs 2014 , Beni Affet 573. Bölüm izle , Beni Affet 573. Bölüm Özeti 29 Mayıs Perşembe , Beni Affet 574. Bölüm Fragmanı Ve Özeti 30 Mayıs 2014 , Beni Affet 574. Bölüm izle , Beni Affet 574. Bölüm Özeti 30 Mayıs Cuma